Forma Plus Vücut Şekillendirme

Odaklı radyofrekans sistemi temelli Forma Plus uygulaması ile başta cilt sarkmaları olmak üzere bölgesel incelme, sıkılaşma, selülit tedavisi yapılabilmekte böylelikle bütünsel bir yaklaşımla fit ve sıkı bir vücut elde edilebilmektedir.

Isı üreterek cilt altındaki dokulara etki edip ciltteki kollajen üretimini tetikleyen Forma Plus uygulaması, doğru hasta seçimi ve hastanın ihtiyaçlarına uygun planan doğru bir protokolle etkin bir incelme ve sıkılaşma sağlar.

Gelişmiş radyofrekans enerjisinin cilt altında ısı yardımıyla yarattığı kontrollü hasar sonrası ciltte bir onarım süreci başlar. Vücut için özel başlığı ile uygulanan Forma Plus uygulaması, işlem yapılacak alana doğru şekilde ısıyı yayar. Akabinde cilt altında boyları uzamış ve zamanla incelmiş kollajen lifleri tetiklenir ve elastin sentezleyerek bağ doku kendini onarmaya başlar. Fibroblast hücreleri, radyofrekans dalgalarının verdiği ısı uyarısı ile harekete geçer ve yeni doku oluşturur.

İyileşmenin görüldüğü sıkılaşmaya başlayan cilt altı dokular kan dolaşımını da harekete geçirdiği için vücudunuzda incelme ve sıkılaşmanın yanı sıra Forma Plus, kan dolaşımınızın düzenlenmesine de yardımcı olur. Böylelikle gevşeyip sarkmaya meyilli hale gelen dokular kendini toparlamaya başlayarak ciltte sıkılaşma sağlanır.

Sıkılaşmanın getirisi olarak vücut hatlarınızı daha da belirginleştiren Forma Plus uygulaması,lenf drenaj sisteminin çalışma kapasitesini artırdığı için ödem ve yağ tutulumu düşer. Böylece cilt sıkılaşırken, yağ hücreleri küçülür, kas dokusu belirgin hale gelir.

Vücutta; kol, bacak ve karın sıkılaştırmanın yanı sıra bölgesel incelme de sağlar.

Güvenilir ve konforlu bir yöntem olan Forma Plus uygulamasında seans sayıları hastanın ihtiyaçları doğrultusunda belirlenmekle birlikte pek çok vakada yaklaşık iki haftada bir uygulanan ortalama 6 ila 8 seanslık protokoller yeterli olmaktadır. Sosyal hayatı kesintiye uğratmayan Forma Plus uygulaması son derece güvenilir ve konforlu bir işlemdir.