FOTOAGE skin ox

Genetik faktörler, hormonal etkenler, aşırı stres, düzensiz beslenme ve psikosomatik hastalıklar ciltte aktif akneye ve cilt lezyonlarına sebep olabilmektedir. Bu deformasyonlar etkili ve doğru tedavi edilmediği takdirde lezyonların arttığı ve akne skarlarının ortaya çıktığı bilinmektedir. Fotoage Skin ox uygulaması ile ciltte fotodinamik destekle etkin bir tedavi protokolü başlatılarak cilt lezyonları ve akneler geride bırakılabilmektedir.

Ciltte beyaz noktalara, siyah noktalara veya sivilcelere neden olan ve yüz, alın, göğüs, sırt ve omuzlarda görülen akne, başta gençler olmak üzere her yaştan insanı etkilemektedir.

Fotoage Skin ox, tip1 tip 2 akne tedavisinde kullanılan fotodinamik bir uygulamadır. Singlet oksijen rejenerasyonunu ve propionibacterium acnes yıkımını destekleyen Fotoage Skin ox, ciltte sebum üretimini düzenleyerek cildin aşırı yağlanmasına  ve akabinde akne oluşmasına engel olmaktadır.

Fotobiyodinamik terapi olarak da geçen Fotoage Skin ox uygulamasında fotoage maskeleri ve Skin ox tedavi kitleri kullanılır. Ortalama 45 dakika süren Fotoage Skin ox uygulamasında aknenin yanı sıra ciltteki kırmızılıklar (rozasea), ince kırışıklıklar, cilt ton eşitsizlikleri, lekelenmeler ve siyah noktalar için de ayrı ayrı ürün kitleri ve tedavi protokolleri bulunmaktadır.

Hastanın ihtiyaçları doğrultusunda belirlenen Fotoage Skin ox uygulama protokolü günlük hayatı etkileyen bir işlemler bütünüdür. Hastadan hastaya değişiklik göstermekle birlikte uygulamanın sonuçları ortalama 1 ay içerisinde kendini göstermeye başlamaktadır. Bu cildin kendini yenileme süresidir.

Fotoage Skin ox uygulaması ile siz de cilt deformasyonlarınızı konforlu ve güvenilir şekilde geride bırakabilir; hayalini kurduğunuz tek renk, sağlıklı, aknesiz ve canlı bir cilt görünümüne ulaşabilirsiniz.

Fotoage Skin ox uygulaması ile ilgili detaylı bilgi için telefon numaralarımızdan ve sosyal medya hesaplarımızdan ulaşabilir, sorularınızı uzmanlarımıza ileterek Fotoage Skin ox uygulaması için randevunuzu oluşturabilirsiniz.