FRACTORA Fraksiyonel Altın İğne

Yaşlanma ve akabinde gelen estetik problemleri belirli bir yaş üstü bireylerin günümüz, belirli bir yaş altındaki bireylerin ise gelecek sorunudur. Vücudumuz yaş almaya bağlı olarak karşılaştıkları doğrultusunda pek çok reaksiyon gösterir. Yukarıdan aşağıya doğru yaşlanan ciltte ilk etapta cilt altı katmanlar erimeye ve deforme olmaya dolayısıyla cilt altında boşluklar yaratarak cildi gevşemeye meyilli hale getirir. Kollajen üretimi azaldığı için gevşemeye meyilli hale gelen cilt kendini toparlayamaz ve bu noktada dışarıdan müdahaleye ihtiyaç duyar. Dahası cildimiz yer çekimi ve kendisine ihanet edip eriyen yağ yastıkçıkları ile uğraşırken bir de dertleri arasına hormonal bozukluklar, sigara, düzensiz beslenme ve aşırı güneş ışığına maruz kalma gibi nedenlerden ortaya çıkan lekelenmeler eşlik eder. Adeta bir yaşlanma cümbüşü yaşayan cildimize erken dönemde müdahale edersek hem yaşlanmanın etkilerini geciktirebilir hem de olası estetik ameliyatların önüne ameliyatsız estetik uygulamalar sayesinde geçebiliriz.

Fractora Fraksiyonel Altın İğne uygulaması, işte söz konusu bu yaşlanma belirtileri olunca benim ilk olarak başvurduğum uygulamaların başında gelmektedir. Gerek konforlu oluşu gerekse kısa sürede etkisini göstermesiyle Fractora Fraksiyonel Altın İğne, yaş almaya bağlı deformasyonlarının önüne geçebilmektedir.

Fractora Fraksiyonel Altın İğne uygulaması, temelde, cihazın ucunda bulunan özel mikro altın iğneciklerin yardımıyla ciltte kontrollü hasar oluşturarak cilt alt katmanlarından itibaren ciltte bir onarım süreci başlatır. Uygulamada anestetik kremlerden yardım aldığımız için neredeyse ağrısız ve acısız diyebileceğimi Fractora Fraksiyonel Altın İğne uygulaması, seanslar halinde yapılan; ince kırışıklıklardan cilt lekelenmelerine, sivilce izlerine kadar birçok deformasyona müdahale edebildiğimiz etkin bir uygulamadır.

Uygulama yapılacak alanın genişliğine göre seans sayıları 20 ila 45 dakika arasında değişiklik göstermektedir. Yüz bölgesi başta olmak üzere dekolte bölgesine de güvenle uygulanabilen Fractora Fraksiyonel Altın İğne işlemi sonrasında ciltte hafif kızarıklıklar meydana gelmekle birlikte bu kızarıklıklar birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçmektedir.

Ciltte kollajen üretimine yardımcı fibroblast hücreleri tetikleyerek cildi alt katmanlarından itibaren onarmaya başlayan Fractora Fraksiyonel Altın İğne uygulamasında genellikle 1 ila 4 seanslık protokoller etkin sonuç almak için yeterli olmaktadır.