Leke Tedavisi

Cildimize ne kadar dikkat edersek edelim günün sonunda yaş almaya bağlı olarak kahverengi lekelenmelerle karşılabilir dahası yaş almadan önce aşırı güneşe maruz kalma nedeniyle güneş lekeleriyle sınanabiliriz.

Sağlıklı ve ideal kabul edilen cilt, tek renktir. Lekelenmeler nedeniyle cildimiz olduğundan çok daha yaşlı ve sağlıksız görünebilir. Konforlu, pratik ve kişiye özel doğru şekilde planlanmış bir leke tedavisi ile siz de cilt şekerini geride bırakarak cilt tonunuzda eşitlik sağlayabilirsiniz.

Söz konusu leke tedavileri olunca günümüzde pek çok farklı yöntem uygulanmaktadır. Dermapen, mezoterapi gibi enjeksiyon içeren uygulamaların yanı sıra Lumecca, altın iğne gibi lazer tedavileri de lekelerde etkin sonuçlar vermektedir.

Seanslar halinde yapılan bu uygulamalarda; uygulama protokolleri, seans sayıları ve seans aralıkları kişinin maruz kaldığı deformasyona göre değişiklik göstermektedir.

Günümüzde birçok leke tedavisi konforlu ve pratik olmakla birlikte neredeyse ağrısız ve acısız işlemlerdir. Seçilen yönteme göre anestetik kremlerden destek alınarak da yapılan leke tedavilerinde amaç; kahverengi ve tonları şeklinde ortaya çıkan lekeleri gidererek kişinin cilt tonunda eşitlik sağlamaktır.

İster mezoterapi veya dermapen gibi enjeksiyon içeren uygulamalar olsun isterse altın iğne ve lumecca gibi lazer tedavileri olsun; farketmeksizin tüm leke tedavilerinde uygulamadan 1 ay öne güneşle direkt temas edilmemiş olunması, bronzlaşılmamış olunması önemlidir. Bununla birlikte hangi leke tedavisi protokolü uygulanırsa uygulansın işlemden sonra uygulama yapılan alanın güneşten korunması oldukça önemlidir. Bu nedenle ister kış ister bahar aylarında yapılsın mutlaka uygulama sonrası güneşin zararlı ışınlarından koruyucu güneş kremleri kullanılmalıdır.

Seans sayılarının kişinin leke şiddetine göre belirlendiği leke tedavileri sosyal hayatı kesintiye uğratmayan konforlu uygulamalardır. İşlemi takriben ilk birkaç saat uygulama alanında hassasiyet veya hafif kızarıklık görülebilmekle birlikte bu yan etkiler birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçmektedir.

Leke tedavisi uygulamaları arasından hangisinin kullanılacağına konsültasyon görüşmesi sonrasında danışanlarımızla birlikte karar vermekteyiz.

Leke tedavileri ile ilgili detaylı bilgi ve randevu için telefon numaralarımızdan ve sosyal medya hesaplarımızdan merkezimize ulaşabilirsiniz.