Mezoterapi

Bir onarım uygulaması olan mezoterapi uygulaması, ilk olarak 1950’li yılların ortasında kullanılmaya başlanmıştır.

Kişinin güzel yaş almasına olanak sağlayan mezoterapi uygulamasında amaç, cildin ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel bileşenleri bir araya getirip cilde uygulayarak cildin ihtiyaç duyduğu bakımı cilde vererek başta hücre yenilenmesi olmak üzere cildin kendini onarımını sağlamaktır.

Seans sayılarının hastanın ihtiyaçları doğrultusunda belirlendiği mezoterapi uygulamasında ortalama 2. veya 3. seansta sonuçlar gözle görülmeye başlar noktaya gelmektedir. Yüksek hasta memnuniyeti sağladığımız mezoterapi uygulaması, sosyal hayatı kesintiye uğratmayan klinik ortamda ortalama 30 dakikadan daha az kısa bir sürede tamamlanan bir işlemdir.

Mezoterapi işlemi, cildin ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineralleri tek başına veya kişinin ihtiyaçları doğrultusunda belirlenen bir karışımla cilde enjekte edilmesi işlemidir. Bir mikro enjeksiyon uygulaması olan mezoterapi işleminde ağrı ve acı minimal düzeydedir öyle ki çoğu zaman anesteziklere ihtiyaç duyulmaz.

Leke tedavileri, cilt çatlakları, saç dökülmeleri, göz altı morluklar, cilt yaşlanması ve güneş lekeleri olmak üzere birçok deformasyonun tedavisinde etkin olarak kullanılan mezoterapi uygulaması, kozmetik uygulamaların yanı sıra ciltte pigment yetersizliği, kronik ağrıları, spor yaralanmaları gibi medikal deformasyonlarda da kullanılmaktadır.

Uygulama sonrasında işlem alanında hafifi kızarıklıklar görülebilmekle birlikte kişi işlem sonrası rahatlıkla sosyal hayatına dönebilir. İşlem kızarıkları uygulamayı takriben birkaç saat içerisinde kendiliğinden geçmektedir. Uygulama sonrası rahatlıkla günlük rutinlerinize devam edebilirsiniz.

Mezoterapi uygulamalarımızla ilgili merak ettiğiniz soruları sosyal medya hesaplarımdan bana iletebilir, dilerseniz klinik iletişim numaralarından bize ulaşarak detaylı bilgi ve randevu alabilirsiniz.